مراجعه بیش از 24000نفر به اورژانس مرکز در بهار94
دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر از مراجعه 24079 نفربه اورژانس بیمارستان در بهار 1394 خبر داد.
دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر از مراجعه 24079 نفربه اورژانس بیمارستان در بهار 1394 خبر داد.
به گفته دکتر عبدالله پور طی سه ماهه اول سال 94، به 14454نفر از مراجعین خدمات سرپایی ارائه شد و نیاز به بستری نداشتند. وی در ادامه گفت: 9625نفر نیز با توجه به تشخیص پزشکان متخصص مرکز نیاز به بستری داشتند.
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با ارائه آمار فوق از تمامی همکاران و پزشکان شاغل در بیمارستان تشکر و قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :