مراجعه حدود 1200 نفر به اورژانس بیمارستان کوثر سمنان در پنج روز ابتدای سال 1395
مراجعه حدود 1200 نفر به اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر در پنج روز ابتدای سال 1395
بخش اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر با تمام توان به خدمت رسانی به بیماران و مصدومان نوروزی پرداخت
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر:
مراجعه حدود 1200 نفر به اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان در پنج روز ابتدای سال 1395
دکتر عبدالله پور رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با اعلام این خبر گفت: حدود 1200 نفر از روز اول تا پنجم فروردین ماه سال جاری به این مرکز مراجعه و از خدمات بخش اورژانس این مرکز استفاده نموده اند.
وی با اشاره به فعال بودن و آمادگی اورژانس داخلی و جراحی این مرکز در ایام تعطیلات نوروزی و ارایه خدمات به مراجعان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان کوثر به عنوان مرکز اصلی تروما در استان سمنان می باشد، طی این مدت تعداد 85 نفر از بیماران و مصدومان نیز در این مرکز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
در پایان دکتر عبدالله پور سالی خوش همراه با سلامتی را برای تمام هموطنان عزیز آرزو نمود.