مراجعه حدودا 1000نفر به اورژانس بیمارستان کوثر سمنان در 5 روز ابتدای سال 1394

مراجعه حدودا 1000نفر به اورژانس بیمارستان کوثر سمنان در 5 روز ابتدای سال 1394

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر از مراجعه بیش از 100 نفر به اورژانس مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر، دکتر عبدالله پور رییس مرکز با بیان اینکه این تعداد مراجعه از روز اول تا 4فروردین ماه جاری صورت گرفته است ، افزود: مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با آمادگی کامل تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز میباشد. وی با اشاره به فعالیت اورژانس داخلی و جراحی این مرکز در ایام تعطیلات و ارایه خدمات به مراجعان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان کوثر، مرکز اصلی تروما در استان محسوب میشود، با استقرار 2 کانکس خدمات اسکان به همراهان افراد حادثه دیده ارائه خدمات میشود. وی افزود: طی 4روز گذشته 70نفر در در این مرکز تحت عمل جراحی قرار گرفتند. در پایان دکتر عبدالله پور سالی خوش همراه با سلامتی را برای هموطنان عزیز آرزو نمود.
  • کد خبر : 2866
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی