نشست رئيس مركز با مسئولين بخش ها در سال ٩٤
.
اولين جلسه مسئولين بخش هاي مختلف مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر پس از تعطيلات نوروز
دكتر عبدالله پور رئيس مركز آموزشي پزوهشي درماني كوثر در اولين جلسه مسئولين بخش هاي مختلف مركز ضمن تقدير و تشكر از زحمات همكاران در ايام نوروز در ارائه خدمات سلامت به شهروندان و مسافران نوروري اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بخش مهمی از دغدغه های مالی بیماران کاهش يافته و بی تردید این موضوع در تسهیل روند درمان آنان نیز موثر بوده است.
دكتر عبدالله پور ابراز امیدواری کرد: انشاءالله اجرای کامل این طرح ملی در سال جدید نیز تداوم یابد.
دكتر عبدالله پور همچنين از همكاران خواست تا با انرژي بيشتر اين مركز را در رسيدن به اهداف اصلي مركز آموزشي پزوهشي درماني كوثر كه همان افزايش كيفيت خدمات سلامت و رضايت مراجعه کنندگان است، ياري نمایند.
در ادامه مسئولين واحدها پيشنهادات و برنامه هاي آتی خود را جهت ارائه باكيفيت خدمات سلامت اعلام نمودند.
لینک کوتاه خبر :