ارائه خدمات سلامت رایگان به نمازگزاران جمعه
نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان از خدمات سلامت رایگان بهره مند شدند...
به همت پایگاه بسیج جامعه پزشکی بیمارستان کوثر سمنان، نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان از خدمات سلامت رایگان بهره مند شدند...
همزمان با هفته دفاع مقدس، و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان کوثر سمنان، ایستگاه سلامت جهت ارائه خدمات سلامت رایگان به نمازگزاران نماز جمعه شهرستان سمنان برپا گردید.
در این ایستگاه سلامت، تعداد 120 نفر از نمازگزاران از خدماتی نظیر اندازه گیری فشار خون، کنترل وزن، اندازه گیری قند خون و مشاوره های بهداشتی بهرهمند شده و مراجعینی که فشار خون و قند خون بالا داشتند برای دریافت خدمات پزشکی و پیگیری روند درمان بیماری خود به بیمارستان کوثر سمنان ارجاع شدند.
گفتنی است جهت اطلاع رسانی هرچه بهتر به شهروندان سمنان در زمینه بیماری فشار خون بالا و قند خون بالا و عوارض آن بنرها و پمفلتهای آموزشی مربوطه بین نمازگزاران توزیع گردید.
خانمها فرحناز حقیقت و قدسیه نجم الدین و آقایان سعید شاکری و مسعود خلیل نژاد در این برنامه ارائه خدمات داوطلبانه شرکت داشتند.
یادآور می شود که این برنامه در روز سوم مهر ماه 94 در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان سمنان برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :