برگزاری جلسه آموزشی آتش نشانی
کارکنان بیمارستان کوثر سمنان با اصول اطفای حریق آشنا شدند
کلاس آموزشی تئوری و عملی آتش نشانی و اطفای حریق در مرکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد
بنا بر گزارش واحد آموزش کارکنان بیمارستان کوثر، صبح روز دوشنبه 16 آذر با حضور آقای بیخوف (کارشناس شرکت سمنان اطفا) کلاس آموزشی آتش نشانی و اطفای حریق در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد.
خانم رفیعی کارشناس آموزش کارکنان بیمارستان کوثر اضافه کردند که در این کلاس آموزشی که بر اساس استانداردهای اعتباربخشی همه ساله در این مرکز برگزار می گردد، کلیه پرسنل اداری درمانی و خدماتی در خصوص آتش نشانی و اطفاء حریق، انواع آتش، نحوه استفاده از وسایل اطفاء حریق آموزش دیده و با حضور در حیاط بیمارستان بصورت عملی با وسایل اطفای حریق کار کردند.
لازم به ذکر است کلاس فوق در دو جلسه برای تمامی پرسنل مرکز برگزار شده است.
لینک کوتاه خبر :