کلاس اموزشی فشار خون
جلسه آموزشی فشار خون در بیمارستان کوثر برگزار شد.
در این جلسه آموزشی که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان کوثر برگزار شد، مباحثی پیرامون اینکه بسیاری از افراد مبتلا به فشارخون، از بیماری خود آگاه نیستند، و توصیه هایی جهت کنترل منظم آن ارائه شد، این بیماری مانند بالا بودن چربیهای خون، می تواند برای سال ها بی سر و صدا وجود داشته باشد، بدون آن که هیچ گونه علائمی را در شخص مبتلا بروز دهد.
همچنین عواملی که باعث به وجود آمدن فشار خون می شوند
وبه چندين عامل از جمله سيگار کشيدن، داشتن اضافه وزن، نداشتن فعاليت فيزيکی، رژيم غذايی پر نمک.... که ممکن است که در اين افزايش نقش داشته باشند، اشاره شد.
لینک کوتاه خبر :