کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

 کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان با هدف بررسی و صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد.

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان در تاریخ 16 مهر ماه 94 با حضور ریاست محترم بیمارستان و اعضای کمیته با موضوع بررسی و صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد. بنا بر گزارش آقای دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در این جلسه در خصوص نظر سنجی های انجام شده از بیماران، اطلاع رسانی لیست تعرفه بیماریهای رایج بیمارستان، رعایت آئین نامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان، اطلاع رسانی مناسب حقوق گیرندگان خدمت و برنامه ریزی جهت اجرای کارگاه مهارتهای ارتباطی برای مدیران و کارکنان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
  • کد خبر : 4755
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی