گرامی داشت زادروز کارکنان متولد تیر ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

گرامی داشت زادروز کارکنان متولد تیر ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 گرامی داشت زادروز کارکنان متولد تیر ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

با دعوت از متولدین تیرماه، زادروز کارکنان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان گرامی داشته شد

 

سالروز تولد کارکنان متولد تیر ماه در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان گرامی داشته شد.

در این مراسم دکتر فریور مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر ضمن گفتگوی خودمانی با تک تک متولدین این ماه، برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

دکتر فریور مدیر مرکز گفت: تیم مدیریتی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با هدف افزایش انگیزه و رضایتمندی کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان،  در طرحی ابتکاری همه ماهه با دعوت از متولدین همان ماه، زاد روز پرسنل این مرکز را در محفلی صمیمی تبریک گفته و از تلاش و خدمات صادقانه آنها سپاسگزاری می کند.

 

  • کد خبر : 8526
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی