پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت

 پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت

.

پیاده روی پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت

کارکنان و مدیران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان صبح روز چهارشنبه 24 مهرماه 96 همزمان با هفته پیشگیری از دیابت به  پیاده روی در محوطه بیمارستان پرداختند.

دکتر فریور سرپرست مرکز ضمن تشکر از شرکت کنندگان اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه افزایش روحیه پرسنل و تشویق به ورزش همگانی بوده که بدون شک تاثیر مستقیم در بهبود سلامت و بهره وری کارکنان این مرکز دارد.

  • کد خبر : 14924
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی