بهبودی بیمار پس از 2 ماه در ای سی یو
بیمار 31 ساله پس از 2ماه تلاش کارکنان و پزشکان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بهبود یافت.
تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر
تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر
جلسه آموزشی بیماری وبا(التور)
جلسه آموزشی با عنوان بیماری وبا(التور) برای گروه هدف کارکنان درمانی در بیمارستان کوثر برگزار شد.